martes, 10 de febrero de 2009

Ruta Les Campes-Peña Mea (Llaviana)

Comentariu: Intento escribir este tema en asturiano con todos mi respetos pero me doy cuenta de que no se escribir en ésta lengua, muchas cosas no se como ponerlas.
Es una pena que un lenguaje que usamos todos los dias no sepamos como llevarlo al papel.

Espero algún dia poder escribir en lengua asturiana de forma correcta.
De todas formas ahí lo dejo para que dean sus valoraciones.


Itinerariu: Les Campes-Campa Doñango-Cobayu los Palombos-La Bollica-Mea-Güellu'l Güe-Campa Pelúgano-Les Campes

Xente: Marcelino, Pepe Luis, Raul, Nardi, Diego(Lucia), Diego (Arvin).
Hora salida: 10:00
Hora de llegada: 15:30
Saliemos de Les Campes con dirección a la la campa Doñango, al Tas Tas, como manden los canones,Pepe Luis el de la Cuesta metiomos per un atallu, bastante empinau pero con buen senderu, pocu a pocu calemos a una pista que ye la que mos diva llevar a la campa Doñango, viemos que había munchos texos creciendu per aquelles peñes que nun hay ni tierra.

Pocu a pocu ya empecemos a ver a lo llejos la campa Doñango, esti tramu ye muy llevaeru porque hay munchu desnivel pero buena pista.
Cuandu calemos a la campa Doñango ya ficimos un descansucu, chemos daqué semeya, agüellemos les vistes ......


Dempués arranquemos pe la campa rriba, ahí ya empezó a ponese empinao, subimos casi que de seguiu a plomu, nun hay senderu ni na, equí ye un sitiu complicau pal que nun conoz topar el pasu pa tirar pa Mea, muncha xente llega equí y nun topa manera pasar pa rriba, otra vez que fuimos habia xente buscando'l pasu que ya habia intentao varies veces subir y nun lu topaba .















Pero bueno caminando ya vimos un senderu que tiraba ente dos peñes arriba, garremoslu y poco a poco arriba, un desnivel desagerau per equí, ente estes peñes paez que tamos nuna nevera, dempues de un cachu buenu caminando lleguemos a un sitiu que se noma'l Coballu los Palombos, comu'l nome diz hay coballos.



Dempués de siguir andando un buen cachu bien aplomau, lleguemos a un mayau que había dalguna cabaña, paezme que se noma La Bollica,



D' equi pa rriba Pepe el de La Cuesta, dixomos que había un atallu, subimos per el, pero la cosa ye que habia que pasar per unos precipicios................., que nun son aptos pa los que tienen vértigo, habia que dir garraos a la peña y pa baxu valía más nun mirar..........


Lo bono de to esto ye que calemos a la cumbre en na tiempu, lo malu que pasemos munchu mieu, a mi paezme que ye pena arriesgase a caer por un precipiciu de estos, ye meyor dir pel senderu de siempre, a mi po lo menos per esi atallu nun me pillen más.


Dempués de calar arriba ficimos les semeyes de rigor co la bandera, taba un dí muy despejau, había unes vistes..............



Dempués de xintar na cumbre, Los Diegos (el de Lucia y el de Arvin), tiraronse abaxu pos tenin que dir pa daqué llau, nos dempues fumos hasta la fuente a matar la sede, la fuente echaba agua en forma, decin los que taben ellí qu'enxamás la vieren char tantu.


Dempués de enfrescamos na fonte, soltémosmos abaxu pa baxar pel Güeyu'l Güé.
Dempués de disfrutar del Güeyu, baxemos a la campa Pelúgano pa dempués volver a Les Campes.
Valoración: Recomiendo a todo el mundo y en especial a la gente del concejo de Llaviana ésta ruta, no se puede morir sin haber estado en esta cima al menos una vez, ya que mucha gente del concejo nunca ha estado Peña Mea y la tenemos a tiro piedra.






4 comentarios:

  1. Yo si estuve, ya me puedo morir.

    Es una subida impresionante, y de una gran belleza.

    ResponderEliminar
  2. Ruta muy guapa, buena entrada. Un saludu

    ResponderEliminar
  3. La campera esa ye la bollica si señor pero nun se si ye con Y o con LL eso va tener que dicimoslo algun paisanu

    ResponderEliminar
  4. Menos mal que llevasteis buen guia, por que si teneis que fiavos del mi ti.... calais a casu lo menos ja,ja,ja. Y que tamien tenis a los diegos que son de munchu brazu. Les fotos muy guapes.
    Haber cuando pones la ruta del sabado la de la campa fresneo
    UN SALU Y SIEMPRE AL TAS TAS

    ResponderEliminar